
Vår metode: Slik finner vi den beste interimlederen for din bedrift
Når virksomheten din trenger en erfaren interimleder, er det avgjørende å ha en effektiv metode for å finne riktig kandidat raskt. Hos Interimleder AS har vi en velprøvd og kvalitetssikret metode som sikrer at du får en interimleder som leverer fra dag én – med riktig kompetanse, bransjeforståelse og lederegenskaper.
Vår metode – steg for steg
A
Definere oppdraget
- Innledende møte med oppdragsgiver for å kartlegge situasjonen og behovet.
- Definering av hovedmål og delmål for oppdraget.
- Inngåelse av oppdragsavtale mellom oppdragsgiver og Interimleder AS.
B
Utvelgelse
- Utlysning av oppdraget til interimledere i vår database på 3000+ kandidater og eventuelt via våre nordiske samarbeidspartnere.
- Kvalifiserte interimledere melder sin interesse.
- Vi vurderer søknadene og velger ut de beste kandidatene basert på kravene.
- Presentasjon av utvalgte kandidater i nøytral form til oppdragsgiver.
C
Intervju
- Vi innkaller til intervjuene.
- Kvalitetssikringsmøte med hver interimleder før intervjuet.
- Vi organiserer og deltar i intervjuene sammen med oppdragsgiver.
- Oppsummering og evaluering i samarbeid med oppdragsgiver og interimleder.
D
- Oppdragsgiver velger sin foretrukne interimleder.
- Vi innhenter og gjennomgår referanser med oppdragsgiver.
- Avtaler forhandles og signeres med både oppdragsgiver og interimleder.
E
Oppstart
- Interimlederen begynner i oppdraget i henhold til avtale
F
Oppfølging
- Vi følger opp både oppdragsgiver og interimleder gjennom hele perioden for å sikre kvalitet og et vellykket samarbeid.
- Vi er hele tiden tilgjengelige for oppdragsgiver og interimleder.