Skip to content
hero2

Vår metode: Slik finner vi den beste interimlederen for din bedrift

Når virksomheten din trenger en erfaren interimleder, er det avgjørende å ha en effektiv metode for å finne riktig kandidat raskt. Hos Interimleder AS har vi en velprøvd og kvalitetssikret metode som sikrer at du får en interimleder som leverer fra dag én – med riktig kompetanse, bransjeforståelse og lederegenskaper.

A

Definere oppdraget

  • Innledende møte med oppdragsgiver for å kartlegge situasjonen og behovet.
  • Definering av hovedmål og delmål for oppdraget.
  • Inngåelse av oppdragsavtale mellom oppdragsgiver og Interimleder AS.
B

Utvelgelse

  • Utlysning av oppdraget til interimledere i vår database på 3000+ kandidater og eventuelt via våre nordiske samarbeidspartnere.
  • Kvalifiserte interimledere melder sin interesse.
  • Vi vurderer søknadene og velger ut de beste kandidatene basert på kravene.
  • Presentasjon av utvalgte kandidater i nøytral form til oppdragsgiver.
C

Intervju

  • Vi innkaller til intervjuene.
  • Kvalitetssikringsmøte med hver interimleder før intervjuet.
  • Vi organiserer og deltar i intervjuene sammen med oppdragsgiver.
  • Oppsummering og evaluering i samarbeid med oppdragsgiver og interimleder.
D
  • Oppdragsgiver velger sin foretrukne interimleder.
  • Vi innhenter og gjennomgår referanser med oppdragsgiver.
  • Avtaler forhandles og signeres med både oppdragsgiver og interimleder.
E

Oppstart

  • Interimlederen begynner i oppdraget i henhold til avtale
F

Oppfølging

  • Vi følger opp både oppdragsgiver og interimleder gjennom hele perioden for å sikre kvalitet og et vellykket samarbeid.
  • Vi er hele tiden tilgjengelige for oppdragsgiver og interimleder.

Trenger du en interimleder?

Vi hjelper deg med å finne den rette interimlederen raskt og effektivt. Ta kontakt for en uforpliktende samtale på skjemaet under, ring oss på +4797494789 eller kontakt en av våre rådgivere direkte.